כך נעצרה חוליית גנבי הרכב: צפו בתיעוד הדרמטי

בנצי לייזרוביץ 5 Comment on כך נעצרה חוליית גנבי הרכב: צפו בתיעוד הדרמטי

תיעוד דרמטי ממאבק המשטרה בעבירות הרכוש וגנבי הרכב: פעילות ממוקדת ומקצועית אמש שערכו בלשי היחידה המרכזית בירושלים, נעצרו שלושה חשודים תושבי מזרח ירושלים בשעת מעשה כשבאמתחתם רכב שנגנב. מעצר זה מצטרף למספר מעצרים נוספים של חשודים ביממה האחרונה, ביניהם שני קטינים שהן רק בימים האחרונים כבר הוגש נגדם כתב אישום בגין מעשים דומים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי מחוז ירושלים בסיוע כוחות נוספים, פועלים מזה מספר שבועות באופן נחוש כלפי עבירות הרכוש בדגש לגניבתם וניסיונות לכך של כלי רכב ברחבי העיר ירושלים והערים הסמוכות שבגזרת המחוז, תוך סיכול מעשים שכאלו, מעצרם של חשודים המעורבים בכך ואלו המסייעים בידם.

פעילות סמויה שערכו לאחרונה בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים לסיכול ומעצרם של כנופיית גנבי רכב שמיקדה פעילותה בדרום העיר, הובילה אמש למעצרם של שלושה חשודים המעורבים בכך. במהלך פעילות בלשי הימ"ר באזור שכונת גילה, דלקו הבלשים אחר רכב שנגנב זמן קצר לפני כן והוא נתפס בכביש המנהרות כשברכב נוהג חשוד תושב שכונת א-טור בשנות ה-30 לחייו. החשוד נעצר על ידי בלשי הימ"ר.

במקביל ובמסגרת אותה הפעילות, עצרו בלשי ימ"ר נוספים רכב חשוד נוסף זאת בחשד כי שני יושביו, תושבי א-טור בשנות ה-20 לחייהם, מעורבים יחד עם החשוד שנעצר ברכב הגנוב במספר מקרים של גניבת כלי רכב בעיר במהלך החודש החולף. שלושת החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בתחנת מוריה והיום הובאו בפני בימ"ש שהאריך מעצרם עד לתאריך 3.9.

במקרה אחר, נעצרו אמש על ידי שוטרי תחנת מוריה שני קטינים (16 ו-17) תושבי מזרח ירושלים החשודים בניסיון גניבת רכב לפני כשבוע בשכונת גילה שבדרום העיר במהלכו גרמו נזק לרכב בכך שניפצו חלון רכב וחיבלו במערכת החשמל במטרה להניעו, אך ללא הצלחה.

מיד עם קבלת תלונה מקוונת על אודות המקרה, פתחו חוקרי תחנת מוריה בחקירה במסגרתה נאספו ממצאים מהרכב ונעשו מגוון פעולות לחשוף את זהות העבריינים.

בימים האחרונים, הודות לממצא שנאסף בזירת המקרה, נודעה זהות החשודים ובדיקה שנערכה העלתה כי השניים עצורים בתחנת המשטרה הסמוכה, תחנת עוז, זאת לאחר שעל פי החקירה עלה כי השניים ניסו בתחילה לגנוב את כלי הרכב בשכונת גילה, לא צלחה משימתם ומשם המשיכו וגנבו רכב אחר, נמלטו מניידות המשטרה של תחנת עוז שדלקו אחריהם עד שנעצרו, תוך שגרמו נזק לניידת המשטרה בניסיון הימלטותם. במקרה זה, הוגש נגדם אתמול כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים וכבר היום הוגש נגדם כתב אישום נוסף בגין ניסיון גניבת הרכב משכונת גילה.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    האם מותר לשוטר הנוהג ברכב לדבר במכשיר קשר?

    1. צריך לשאול את הרב זילברשטיין